Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
باخت ایران مقابل عراق

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

باخت ایران مقابل عراق

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

باخت ایران مقابل عراق

 در حالی که به نظر می‌ رسید امروز ایران برد ساده ای در پیش داشته باشد، اما چند اتفاق مهم همه چیز را عوض کرد؛ یک تصمیم اشتباه از سوی داور و البته چند اشتباه متوالی از سوی بازیکنان ایران باختی را رقم زد که ممکن است تاثیر خیلی بدی روی فوتبال ما داشته باشد. بد نیست که این اشتباهات را مرور کنیم:

* مهرداد پولادی در لحظه کارت زرد دوم می‌ توانست از درگیر شدن با دروازه‌بان عراق و البته خوابیدن روی زمین پرهیز کند تا فرصتی برای کارت دادن به داور استرالیایی ندهد. البته اگر ویلیامز یادش نرفته بود که پولادی کارت گرفته محال بود که کارت زرد دوم را به او بدهد.

* سردار آزمون در اواسط نیمه دوم در یک موقعیت فوق العاده می‌ توانست اشکان دژاگه را صاحب توپ کند و شاید گل دوم ایران رقم بخورد. اما او با ضربه ای عجیب توپ را به اوت زد در حالی که گرفتن تصمیم بهتر خیلی ساده بود. اگر در این لحظه به عراق گل می‌ زدیم، احتمالا بازی را تمام کرده بودیم.

* اشتباهات سریالی آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی و علیرضا حقیقی روی گل اول عراق باورنکردنی بود در حالی که خط دفاعی ایران را خروج پولادی شکننده به نظر می‌ رسید باز هم نباید ایران چنین مبتدیانه گل اول را دریافت می‌ کرد.

* گل دوم عراق هم با شرایطی کاملا مشابه با گل اول به ثمر رسید. باز هم آندو در پوشش غفلت کرد و اشتباه دو بازیکن ایران توپ را به محمود رساند تا او گل دوم را به ثمر برساند.

* گل سوم عراق هم با بی احتیاطی پورعلی‌گنجی رقم خورد. این مدافع شجاع و دوست داشتنی در لحظه تکل لیز خورد و البته بی احتیاطی هم کرد ...

اشتباهات ضربات پنالتی را نمی‌ شود به حساب بازیکنان نوشت چراکه در آن لحظات اقبال و تمرکز حرف اول را می‌ زند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:ایران, جام ملت های اسیا, ایران و عراق, باخت ایران شکست ایران در ضربات ایرانی, | 19:28 | نویسنده : asal-njr |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.